Zo raar…

Ik heb zoiets raars meegemaakt vanmiddag.

Ik was van plan om tussen de middag even naar het Gelderlandplein te gaan om en short voor Erwin te scoren bij de Esprit. Op de een of andere manier ging het stuur van mijn auto niet meer naar rechts en was ik gedwongen links af te slaan richting Van Baerlestraat. Opeens kreeg ik een soort waas voor mijn ogen en vanaf dat moment ben ik een beetje kwijt wat er gebeurde. Ik weet alleen dat ik weer in de auto stapte en zag dat ik een tas met drie paar schoenen bij me had.

Raar hè?

3 Reacties op “Zo raar…

  1. ja gezien jouw schoenentic is dit wel heel raar… moet even diepgraven maar liet jij je schoenen niet via hele lange omwegen bezorgen?

  2. Haha, dat doe ik alleen met laarzen!

  3. owww dus ik zat wel redelijk in de buurt met klok en klepel?

Geef een reactie

