Chronisch

Buttero1 Is het me toch weer overkomen! Kom ik net uit de Esprit waar ik voor Erwin een fijne short en een geyl linnen overhemd gescoord heb, wordt het weer wazig voor mijn ogen. Dan knipper ik met mijn ogen en heb ik opeens een tasje in mijn handen met hele mooie handgemaakte italiaanse schoenen met kekke houten zool (zie hiernaast). Het zou toch niet chronisch zijn?

4 Reacties op “Chronisch

  1. Dat is een typisch gevalletje McDreamy 😉 Ik zou hem snel bellen voor een consult!

  2. denk van wel 🙂

  3. Buttero schoentjes

    Ik ben op zoek naar deze schoentjes, zou ik mogen vragen waar u ze heeft gekocht.
    Ik ben op zoek naar maat 40 als u ze kwijt wilt u kunt altijd even bellen zou ze graag overnemen.

    met vriendelijke groet,

    Carina

  4. @ Carina: Ik heb ze vorg jaar bij Pauw gekocht, op het Gelderlandplein in Amsterdam. Volgens mij zijn ze maat 39 maar ik zal eens kijken!

Geef een reactie

