Rust in de kop

Trouwe lezers zullen wel begrijpen waarom het hier zo rustig was de afgelopen tijd.

De afgelopen weken stonden weer in het teken van de Nederlandse versie van de Benelux investor Conference. 45 beursgenoteerde bedrijven, ruim 300 meetings, 100 institutionele beleggers, 1 very chique strandfeest en 3 paar schoenen per dag om de voeten toch ietwat heel door de dagen te krijgen: oftewel de beste conferentie op aandelen gebied in Nederland. Dit alles samengebald in twee dagen. Afgelopen donderdag was de laatste dag en Hélène lag doodmoe maar uiterst tevreden om 9 uur in haar bedje.

En nu, drie dagen na de conferentie, heb ik pas weer rust in mijn hoofd. Zijn alle kleine dingen die ik moest onthouden eindelijk uit m’n hoofd. Schiet ik niet meer wakker ’s nachts met de vraag of ik dit of dat wel geregeld heb. Heerlijk!

De volgende conferentie, in New York, komt er weer aan. Iets minder bedrijven, evenveel beleggers en meer stress omdat er echtgenotes van boardmembers mee komen en er logistiek zoveel meer te regelen is. Heerlijk!!!

3 Reacties op “Rust in de kop

  1. Goed gedaan hoor!

  2. Je was fantastisch bij de BIC! Nogmaals dank

  3. Super, ik kan me voorstellen dat je even helemaal moest afdraaien en afgedraaid was…

    volgens mij (gezien eerdere reacties) kan je wederom trots zijn op jezelf

Geef een reactie

