Wij gaan op liefdesvakantie

Ik ga gewoon op vakantie. Ik wil wedden dat mijn bekenden ook gewoon op vakantie gaan. Zelfs de koningin gaat gewoon op vakantie. Maar zodra je BN’er bent verandert er van alles.

Volgens De Telegraaf gaan Sylvie en Rafael namelijk op liefdesvakantie. Hoe werkt dat dan? Nemen ze hun zoon niet mee? Liggen ze de hele dag verliefd naar elkaar te kijken en voeren ze elkaar kersen aan het strand? Froukje de Both krijgt een liefdesbaby. Beats me, maar volgens mij wordt toch zeker 90% van alle babies uit liefde geboren.

Wat is dat toch? Ik geloof dat mijn kennissen op hun voorhoofd wijzen als ik zou zeggen dat ik op liefdesvakantie ga ("Ja, zeker de hele dag lekker neuken!"). Het blijft toch apart, dat BN-wereldje.

3 Reacties op “Wij gaan op liefdesvakantie

  1. Dodelijk vermoeiend zo’n liefdesvakantie. Ik moet er niet aan denken de hele dag de liefde bedrijven … ‘-)

  2. @ Toaske: en er dan nog een beetje voordelig bijliggen voor al die paparazzi. Moet je nog iedere keer je buik inhouden haha! Zucht… ik word al moe bij de gedachte.

  3. Froukje, wat is ze toch mooi zwanger…

Geef een reactie

