Vrouwen kunnen niet inparkeren en andere verhalen

Het CDA pleit voor grotere parkeergarages met speciale vrouwenparkeerplaatsen. Lekker ruim "zodat vrouwen met boodschappen en Maxi Cosi’s niet bekneld raken".

Ik geloof eerder dat dit een beschaafde manier is om te zeggen dat vrouwen niet kunnen inparkeren en de verzekeringsbranche jaarlijks een afschrijving van vele miljoenen oploopt door de claims op parkeerschade.

Of dat André Rouvoet zo subtiel probeert duidelijk te maken wat de plaats van de vrouw is. Al zou hij natuurlijk liever hebben dat er op een speciale mama-fiets wordt boodschappen gedaan. U weet wel, zo’n fiets met een extra brede instap zodat het kinderzitje er prima tussen past.

Hmpf.
Ik denk niet dat ik hierover een objectieve mening heb.

3 Reacties op “Vrouwen kunnen niet inparkeren en andere verhalen

  1. 1 opmerking hierbij: Rouvoet is van de ChristenUnie en niet van het CDA.

    Maar ik begrijp je frustratie denk ik wel.

  2. @ Norbert: dat weet ik ook wel, maar ze vertegenwoordigen dezelfde bekrompenheid.

Geef een reactie

