Uit het oog uit het hart, nou ja, voor even dan.

Drie weken, eenentwintig dagen, vijfhonderdvier uur, eh… hmm… nou ja, heul veul seconden. Zo lang gaan we weg. Dus waarschijnlijk staat mijn weblog drie weken een beetje droog want helaas helaas, mijn huisje op de berg heeft van alles maar helaas geen internet.

En mocht de nood echt hoog worden dan neem ik mijn Mac, als ware het een wc rol (want we staan natuurlijk wel op een camping) onder mijn arm en daal ik af naar het huisje van Ewald. Maar ik beloof niets.
 

Een Reactie op “Uit het oog uit het hart, nou ja, voor even dan.

  1. gunst… ik lees en log weer veel te weinig… voordat ik er erg in heb ben je weg… of weer terug.. haha!

Geef een reactie

