Verschil moet er wezen

Wij (da’s Erwin en ik en de kids) gaan kamperen in Frankrijk. Weliswaar in een huisje met toilet en douche zodat we niet met den verafschuwde wc rol onder den arm hoeven te lopen, maar toch, gewoon op de camping.

Joep zit al wat chiquer: hij vertrekt morgen naar een all inclusive resort, maar wel gewoon bij de boyz ’n tha hood in Osdorp.

De Wanda’s hebben het beter bekeken. Die zijn gisteren onder veel bombarie ("Heb je m’n speciale voer wel ingepakt?"; "Weet je zeker dat alle steentjes meegaan?"; "Je WEET dat ik niet kan slapen zonder mijn lievelingsplantjes…") afgereist naar hun hotel in het chique, lommerrijke Amsterdam Zuid. Daar waar de jet set van Amsterdam komt winkelen, hun Jag’s en Audi Q7’s achteloos langs de stoep (sorry, trottoir) rand parkeert. Daar waar de personal shoppers hijgend achter hun opdrachtgevers aanstrompelen op hun Manolo Blahnikjes. Nou daar dus.

De Wanda’s installeerden zich meteen, bladerden in hun organizer om de afspraak met Leco iets naar voren te halen en zwommen met een verveelde blik een rondje. Ik zou toch zweren dat ik een opgeheven pinkje zag.

3 Reacties op “Verschil moet er wezen

  1. De Wanda’s zullen later weer moeilijk wennen aan de oude situatie dus.

  2. Tja, dat wordt wel weer een therapietje of drie om alles weer in het gareel te krijgen.

  3. hahaha, Ik wil wel een paar dagen met Joepie mee 🙂

Geef een reactie

