Nu echt dan toch.

Omdat bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik even een moment van rust nodig had tijdens het inpakken van de tassen (oeh, waarom ik heb zo veel t-shirtjes en hij zo weinig?) checkte ik even mijn OneStat account.

En hee, wie op mijn werk zit mee te lezen? Ik zie wel drie verschillende IP-adressen. En ik word in de gaten gehouden via de Belgische krijgsmacht. Interesting…

Anyway, dit was het dan toch echt. Toedeloe (en is dat een rare verbastering van het engelse to the loo?).

2 Reacties op “Nu echt dan toch.

  1. Have lots of fun daar boven op die berg!

  2. de belgische krijgsmacht hè… oh, ik weet het ineens… die gaan je recruten!

Geef een reactie

