Kent u die mop…

… van dat stel dat naar het concert van Macy Gray in Paradiso zou gaan? Nou, er ging er maar eentje.

Macy_gray_2En ik ga niet helemaal uitleggen hoe het kwam dat wij opeens geen kaarten meer hadden, maar dat ik wel mijn zwager hierdoor uit de penarie heb geholpen en dat die toen plotseling toch een kaart over had. En dat ik toen niet kon omdat ik die (AARRGGHHH) kriebelhoest had en Erwin toen ging. En dat Erwin gelukkig zijn mobiel mee had genomen en wat filmpjes had gemaakt zodat ik vannacht toch een beetje kon meegenieten. Nou, die dus.

Een Reactie op “Kent u die mop…

Geef een reactie

