Hersteld

De patiënt is weer helemaal hersteld. Mijn arme Nikon was namelijk vlak voor we op vakantie gingen op straat op zijn lens gevallen. We stonden juist voor de hippe fototassen-winkel van Crumpler en pats, de draagriem schoot los. Ik riep heel hard K*T, waarop een toerist, die voor de etalage stond wat bevreemd omkeek. Ik excuseerde mijzelf voor cursing in the street maar hij begreep het volkomen. Hij had zelf ook een D40 om zijn nek hangen.

Ongelukkigerwijs zat natuurlijk mijn nieuwe lens op de body. En behalve een deukje was ook het scherpstel mechanisme volledig van slag.

Anyway, na een weekje bij de Nikon dokter is hij weer helemaal de oude. En mooi gepoetst ligt hij nu weer fijn op zijn plek. Godzijdank, moet ik zeggen, want eind van de maand vertrekken we voor een lang weekend naar Lissabon en daar moet natuurlijk volop geclickt worden.

3 Reacties op “Hersteld

  1. Ik heb sinds kort ook een D40 en ben d’r zo blij mee! Of ik ooit echter ook aparte lenzen ga kopen, dat weet ik nu nog niet.

  2. @ Toaske: maar zo’n 50-200 lens is zo da bomb. Je kan tot in de hemel zoomen en dichtbij doet hij het ook perfect. De ultieme lens dus. Eigenlijk. Ik weet niet hoe ik het ooit zonder heb gedaan (proest!)

  3. had al reageerd via een ander kanaal… Maar nu nog maar even hier 🙂

    Voordat jullie op vakantie zingen?
    Flauw hè… 🙂

Geef een reactie

