Weekend

Wat gebeurde er allemaal dit weekend?
Ik was betoverd door de prachtige aanblik van de Sloterplas, vol met watersporters.
Levi verloor (alweer) een kies.
Het was nog niet te koud om in zee te zwemmen.
Of om uitgebreid te zonnenbaden.
Of een Brad Pitt baardje van zand te maken.
En lekker met je vader even het leven te bespreken.

Dsc_4674Dsc_4680 Dsc_4701
Dsc_4715 Dsc_4713Dsc_4734

En ik was iedereen tot last met mijn fototoestel. Oeh, wat ben ik blij dat hij er weer is!
 

3 Reacties op “Weekend

  1. Mooie foto’s! Mooie dagen.

  2. Met mijn fijne camera he!

  3. super… hoop dat we nog een paar van dat soort dagen kunnen krijgen….

Geef een reactie

