Drie van de vier

Of ik ook alvast de vakantie van 2010 wilde plannen, vroeg mijn collega toen ik doorgaf dat ik van 20 tot 27 februari 2009 vrij wilde. Hij is dan ook niet aan schoolvakanties gebonden. En hij krijgt vast ook niet allemaal richtlijnen mee van vriendlief en kids als hij een vakantiehuisje wil boeken.

Het is natuurlijk altijd mogelijk om wéér naar de Ardennen te gaan, naar dat vreselijk fijne huisje op de berg (check!) met houtkachel (check!) en sauna (check!), waar je als het sneeuwt, nooit meer van de berg afkomt omdat de auto dan zo van het pad af de bosjes in glibbert. Maar daar zijn we al twee keer geweest. En de andere (aan alle richtlijnen voldoende) huisjes in de Ardennen liggen daar allemaal in de buurt.

Dus ik verschoof mijn speurtocht naar de oosterburen. En inderdaad, dat zijn geen gezellige mensen. Ze doen haast niet aan houtkachels of open haarden en sauna’s al helemaal niet. Ja, in een vakantiepark, maar daar ben ik dan weer allergisch voor (check!). Noord Frankrijk dan. We willen niet te ver want het is maar een weekje.

Huisje_in_de_elzas En ja, daar was hij dan: in de Elzas, 600 km van thuis, niet in de bossen (sorry boys), maar wel een mooi vakwerkhuis (ja daar gaan we nog om lachen: fuckwerk huis…), met houtkachel (check!) en sauna (check!), in zuurkool en riesling land en …ta-ta-ta-ta-taaaaa: een behoorlijk grote kans op sneeuw. Yihaa.

Een Reactie op “Drie van de vier

  1. whaaat vakantie 2009 en 2010 doorgeven?

    Ga eens gewoon aan het werk 😉

Geef een reactie

