Gat in de markt

Mensen hebben tegenwoordig nergens tijd meer voor. Alles moet snel-snel-snel en wij zijn druk-druk-druk. Zelfs voor vakantie komen we tijd te kort.

En daar heb ik nu een geweldig, ik mag wel zeggen fantastisch, idee voor… Ik zat net met T. (van de car service die wij altijd voor onze roadshows gebruiken) aan de telefoon en opeens bedachten we dit, geniaal als wij zijn. Het is nieuw, het is hot, het is zò van deze tijd:

"SEE EUROPE IN A DAY, VAN ACHTER JE ROSÉ"

Je reist af naar een geweldige Europese stad, zoals Valencia, Nice, Venetië. Daar staat al een fijn terrastafeltje voor je klaar en een heerlijke koele fles rosé. En terwijl je lekker in het zonnetje zit, krijg je heerlijke hapjes uit Europa voorgeschoteld terwijl op een groot scherm de highlights van Europa worden gebeamd. ’s Avonds vlieg je weer naar huis. Alles gezien, toch nog een lekker kleurtje gekregen en nèt dat nipje vakantiegevoel waardoor het leven van alledag weer wat beter te verdragen is. De volgende dag komt je weer op kantoor, stralend en uitgerust en je collega’s zullen je nieuwsgierig vragen:" Waar was jij?" en daarna denken: "Dat wil ik ook".

Ik zeg u, dit wordt DE zomerhit van 2009. Boeken kan via dit kantoor.

2 Reacties op “Gat in de markt

  1. Geniaal plan. Alleen ik houd het maar gewoon bij de Stayokayhostels in Nederland.

  2. ja maar… als geuren-emo-ruiker zie ik toch wat nadelen…

    kannu daar nog wat aan doen wellicht?

Geef een reactie

