Vamos a Lisboa oh-ohohohoh!

Nou ja en dan in het Portugees natuurlijk. Maar dat reikt niet verder dan Obrigado en Bom dia.

Morgenochtend, op het godsgeklaagde uur van half zeven (TOINK! bent U dan al wakker?), vliegen we naar Lissabon. Met de TAP, dus de vakantie begint al zodra we het vliegtuig instappen. Vier dagen van ongebreidelde sex, drugs en rock ’n roll lekker eten, leuke terassen, wijntjes en heel veel foto’s maken. Het sterft er van de obscure barretjes, waslijnen, uitzichten, muurschilderingen en het eten is compleet anders dan bijvoorbeeld in Spanje.

Kortom ik kan niet wachten.
En ik weet dat u niet kunt wachten tot ik weer terug ben.

4 Reacties op “Vamos a Lisboa oh-ohohohoh!

  1. Zo, dat wordt zwaar afzien dan dus. Maar goed, toch heel veel plezier! 😉

  2. mmmm ik ben benieuwd hoor naar je verhalen! *en naar je foto’s natuurlijk!

  3. Veel plezier! Kom zelf net van Ibiza en weet dus alles over vroeg vliegen, ons vliegtuig vloog om 05:00 !! Voordeel is dan wel weer dat je dan om 09:00 op het strand ligt!

  4. Joehoeeee, ik wacht….
    Op mooie verhalen over Lissabon !

Geef een reactie

