Eerlijk

"Kijk ‘ns wat een spierballen ik krijg van dat Wii boksen" poch ik tegen de jongens. Ik hef mijn arm op en bal mijn vuist. "Ja, zegt Quinten, "maar daaronder zwabbert het nog wel…"

We zitten in de sauna iets te drinken en mijn haar zit niet zo charmant, nat en achterover. "He", zegt Levi, "je hebt grijze haren."

Hmpf. Misschien moeten we ze toch eens vertellen dat eerlijk zijn niet altijd nodig is…

2 Reacties op “Eerlijk

  1. Misschien is dat niet onverstandig! 😉

  2. hahha, of het sprookje over de boze stiefmoe gaan vertellen?

Geef een reactie

