Lekkers op het aanrecht

NespressoWant wie wil er nou niet dat George Clooney op z’n aanrecht zit?

5 Reacties op “Lekkers op het aanrecht

  1. Op mijn aanrecht is een plekkie vrij voor hem!

  2. Oeh, ik heb George gister afgewezen ! Denk je dat ik hem nu beledigd heb ? Of mag ik volgende week alsnog van hem proeven ? (A)

  3. George is heel ruimhartig hoor, dus je krijgt een tweede kans!

  4. jaaaaaaaa kommmmmaaaaaaar hoor 🙂

    Ik drink alleen geen koffie, zou ie ook thee kunnen zetten??? 🙂

  5. @ Jet: Helaas. Hij doet alleen koffies maar laat je wel uit verschillende sterktes kiezen. Hij is zo’n gentlemen!

Geef een reactie

