De voordelen van een tennisarm

"Hi met George, je fysio", een donkerbruine stem klinkt in mijn oor als ik mijn mobieltje opneem. Mmm, als hij er net zo uitziet als hij klinkt, denk ik dat ik wel wat langer last ga houden van mijn tennisarm.

2 Reacties op “De voordelen van een tennisarm

  1. Hahaha, ik heb twee jaar geleden ook een jonge surfgod als fysiotherapeut gehad. Was niets mis mee en hij heeft me ook nog van mijn klachten afgeholpen.

  2. Haha, maar hij viel helaas tegen dus.. 😉

Geef een reactie

