Jaja…

Ik hoorde op de radio dat in Hardenberg (waar???) dit weekend een cursus "Hoe koop ik een cadeautje voor mijn lief dat ze niet meteen weggooit" gegeven wordt. De Hardenbergse dames komen in opstand. Geen fijne set theedoeken met bijpassende handdoeken, hoerige lingeriesetjes met te grote bh’s en te kleine broekjes of een supersonisch strijkijzer meer voor de verjaardag. ECHTE cadeaus moeten er komen.

De cursus bestaat uit een middagje shoppen voor de boys onder leiding van űber-hockeymeisje Fatima de Moreira de Masala, nou ja, die dus. Nodeloos te zeggen dat geen van die kerels natuurlijk interesse heeft in het eigenlijke doel (niet wéér die bon van Ici Paris); ze willen gewoon Fatima eens van dichtbij te zien en misschien wel aan te raken.

Anyway: weet u of er een cursus bestaat waar je vriend je verjaardag kan leren onthouden? Want als ik vertel dat Simply Red twee dagen na mijn verjaardag in de Heineken Music Hall speelt kijkt hij me een beetje schuldig aan. En zegt-ie om het goed te maken: "Maar ik hou wel heel veel van je."

2 Reacties op “Jaja…

  1. Oeps!
    En helaas, ik kan je niet helpen.

  2. Ja, het is niet anders. Gelukkig begin ik RUIM voor mijn verjaardag al met aankondigen haha!

Geef een reactie

