Afgeserveerd – 2

Via Susy kwam ik op de site van De Bijzaak alwaar men zeer hippe en retecoole interieurstickers verkoopt. Ik had ze al eens eerder gezien maar ja, gespoten muren hè, dus ik weet niet of het wel blijft plakken.

Ik had mijn zinnen al gezet op een fijne sticker voor op de muur van de woonkamer en liet hem voor de vorm toch maar even aan Erwin zien.
"Wat vind je van deze muursticker?"
"Zal ik nog maar een wijntje voor je inschenken?" was zijn reactie.

Ik vermoed dat deze nieuwe poging om ons interieur enigszins up te spicen naar 2009 een zachte dood gaat sterven, net als de Farrow & Ball kleuren voor de slaapkamer…     

3 Reacties op “Afgeserveerd – 2

  1. hahaha!
    Het valt me wel op dat elke keer als jij iets interieursachtigs wil, hij jou meteen een drankje gaat inschenken!
    Niet te vaak vragen dan maar, voor je het weet ben je Bonnie!
    Maar weet je, misschien moet je het niet vragen, maar meedelen.
    Doe ik tenminste altijd.
    ‘Kijk, deze muursticker komt boven het bed.’

    ‘ohja.’

  2. @ Susy: Zo gaat het swowieso. Maar ik vraag altijd even wat hij ervan vind, vor de vorm dan he. “Kijk, mooi schilderij he?” “Ja, best” zegt hij dan nietsvermoedend. En de week erop staat hij in de kamer. Hoeft hij hem alleen maar op te hangen haha.

  3. erg leuke link mevrouw!

    En gelukkig hoef ik niets te overleggen, alleen een beetje jammer dat ik zelf mijn drankjes in moet schenken!

Geef een reactie

