Voor Jet

Ik zat om sentinental reasons (mijn vader lag deze tijd drie jaar geleden in het ziekenhuis en overleed uiteindelijk op 19 januari na een zeer kort ziekbed) even mijn logarchief te lezen. Alle logjes over mijn zieke papa, die het niet zou overleven. Over de zeilvakantie in 2006, toen we het mooiste weer van de wereld hadden en een hele grote zeilboot. De lange weekendjes en vakanties bij Hank en Ewald in Frankrijk. Alle dingen die we met de jongens hebben beleefd… En opeens zag ik hoe lang ik al logdinnetje ben met Jet Villapret. Sinds begin 2006. Da’s toch best speciaal, niet?

In die tijd heb ik meegemaakt dat Jet vanuit een jachthavenhuisje verhuisde naar een echt huis, een relatie kreeg, echt haar best deed maar door omstandigheden liep het anders, zichzelf jobtechnisch enorm omhoog werkte (petje af Jet!) en ook nog eens voor haar twee dochters zorgde.

Echt kennen doe je elkaar natuurlijk niet via zo’n weblog maar op de een of andere manier raak je wel heel betrokken bij elkaars leven. Ik ben blij dat ik je heb leren kennen, Jet!

Een Reactie op “Voor Jet

  1. nou ja wijffie toch…
    Zit hier even heel emotioneel te zijn… wat een lief logje!

    Ik kan me o zo goed voorstellen dat je in deze tijd even teruggaat in de tijd… Och wat een terugblikken naar een periode, nu 3 jaar geleden, soms lijkt het alsof het gister was en soms zal het lijken alsof het 10 jaar geleden was. De onmacht, het verdriet, het (gek genoeg) ‘gewoon’ functioneren. Been there, done that en mijn terugblikmomenten zijn ook in deze periode… dubbel zolang geleden…

    En ja, hoe bijzonder is het dat wij al lang reageren bij elkaar, hier en daar met logpauzes en wat verhuizingen (zowel bloggewijs als echt) je volgt mij en ik volg jou. En dat is in meerdere opzichten interpreteerbaar!
    Ik ben ook erg blij dat ik jou ken Hélène!

    Dankjewel voor je mooie woorden op deze grijze dag

Geef een reactie

