Lui

Lazy_jane_2 Lekker laat opstaan.
Cappuccino.
Zachtgekookt eitje met vers witbrood.
Lezen (ik), computeren (hij).
Nog een cappuccino.

En opeens is het laat en bedenk je dat er geen eten in huis is. En omdat we toch echt even moeten luchten (tjeez.. wat is het koud) reden we om een uur of drie naar de Noordermarkt. Om wat inspiratie voor het eten op te doen. Ik was gewoon te lui om iets te bedenken en wie weet, hielp een rondje markt wel wat.

Op de markt bleek dat we te lui waren geweest. Want veel te laat, Alles was al weg. Paddestoelen voor bij de pasta? Helaas, die waren dus op. Lekkere vis. Noppes. We besloten al haast om mismoedig maar een biertje te gaan doen. Toch nog maar een rondje over de markt. Schelpen dan? Toe maar.

Met een fijne portie kokkels en venusschelpen en wat lekkere broodjes toch maar even een biertje doen. En even een biertje doen duurt altijd langer dan verwacht. Godzijdank had de parkeergestapo ook een luie dag.

5 Reacties op “Lui

  1. Wat een ‘nare’ dag! 😉

  2. Het blijft afzien he, dat weekend. Gelukkig kon ik vandaag weer naar mijn werk haha!

  3. Klinkt goed. Smaakte het ook goed?

  4. @ Doortje: het was heeeeeeerlijk. En zo simpel. Het hoeft niet altijd een drieluik op een bedje van, vergezeld door etc etc te zijn.

  5. ha… zo zijn de vrije dagen wel bedoeld (in mijn boekje alhans!)

    Ps snap je rea héél goed, helaas is mijn verhaal inmiddels iets anders

Geef een reactie

