Logeren

So much voor een romantische Valentijn. De vader en moeder van Roman en Parel hadden een feest en wij waren uitverkoren om op hen te passen. Logeren bij oom en tante is natuurlijk altijd leuk, zeker als je grote neef er ook is.

Dus aten we spaghetti, en daarna hoge vla en gingen we met zijn allen inbad. En las ik het verhaal voor van de draak die eigenlijk bang wasvoor muizen

Dsc_6856_4 Dsc_6858_4

 

9 Reacties op “Logeren

  1. Oh wat lekker hoge vla! En wat een leuke vlakommetjes!

  2. Als jij bij mij komt eten mag je ook hoge vla!

  3. Hoge vla? Nooit van gehoord.
    Maar het lijkt me geweldig om dat als kind mee te mogen maken!

  4. Niks zo leuk om een kind van zijn a-propos te brengen door te zeggen dat ie op tafel mag staan en dan ook nog vanaf heel hoog vla of yoghurt in een schaaltje mag schenken. Altijd een succes!

  5. Waarom krijg ik nooit hoge vla ?
    Ben ik daar te oud voor ? 😦

  6. @ Jet en Kimberly: quote van Erwin: “als vrouwen van hem hoge vla willen staat hij niet meer voor de gevolgen in”

  7. Haha, doe mij ook zo’n bakje hoge vla…

    Dat mis ik best hier *schaam schaam*, vanillevla.

  8. Haha, ik geloof dat ik een hoge-vla-feestje voel aankomen. Wanneer ben je weer in Nederland Cisca?

Geef een reactie

