En…

… morgen mijn laatste werkdag. Nee, niet voor het echie natuurlijk. Dan zou ik niet zo vrolijk zitten bloggen. Nee, ik ga lekker op vakantie. Even een weekje rust voor mijn collega’s. Want die zijn mij natuurlijk ook wel eens zat. Steeds die bijdehante opmerkingen en dan maar weer scherp moeten pareren. Het valt niet mee om mijn collega te zijn kan ik u zeggen.

Dus gun ik ze een weekje rust en zoek ik mijn heil in de Elzas. Alles om de lieve vrede op het werk te bewaren natuurlijk.

8 Reacties op “En…

  1. Lekker. Vakantie!
    Ga je skieen daar, of gewoon lekker relaxen? (Heb namelijk geen flauw idee of je kunt skieen in de Elzas…)

  2. O, mag ik je trouwens linken op mijn log? Dat doe ik liever niet zonder te vragen?

  3. Oooh heerlijk zeg!
    Geniet ervan!

  4. Heel veel plezier. Ook voor je collega’s 🙂
    En ik zie dat het melkmeisje vraagt of ze je mag linken, datwilikookwelmagdat?

  5. Veel plezier!

  6. Goed van je hoor, dat je zo met je collega’s begaan bent. En veel plezier op vakantie!

  7. veel plezier (gehad?)

    🙂 bijna al weer terug denk ik zo !

Geef een reactie

