Bliss is da bomb

Zo. Nu ben ik even klaar met mijn logs over mijn Size Zero Cat. Wat wellicht een hype kan worden naast al die mini chihuahua’s.

Maar ik wil het met u hebben over mijn nieuwste verslaving. Bliss. Bliss is een beauty&spa keten uit de US. En Bliss heeft producten, zo fijn! Ik maak mezelf wijs dat sinds ik hun Fabulous-Foaming-Facewash en Daily-Detoxifying-Facial-Toner gebruik mijn huid meer stralend is. Ik glow. Echt.

Erwin, die steeds maar pakketjes uit New York ziet binnenkomen, vraagt zich af waar ik in godsnaam mee bezig ben. "We hebben toch een ETOS om de hoek?" Hij denk dat mijn nieuwe glow komt van die paar zonnebanksessies die ik laatst heb genomen om die meelachtige kleur van mijn gezicht te krijgen. Ik laat hem in die waan en weet beter. Bovendien ben ik naturlijk een sucker voor die prachtige namen: Super minty scrub ’s soap, Washful Thinking, Thinny thin chin (niet dat ik dat nodig heb natuurlijk. Laten we dat voorop stellen), Shock Therapy.

3 Reacties op “Bliss is da bomb

  1. Jeetje, Bliss, dat is gewoon mijn lievelingswoord.

  2. Nou ja, dat ken ik dus gewoon niet. En het is hier om de hoek. Ik ga nu op zoek. Naar Bliss.

  3. Cisca, doe het niet! Je komt er nooit meer vanaf!!!

Geef een reactie

