Goed nieuws over eten

1) Joep eet goed en is alweer een ons aangekomen. Dankzij de moderin pillen verstopt in stukjes rosbief

2) "Het Diner" leest als een trein. Ik heb mezelf een halt toegeroepen na hoofdstuk 5

3) Ik ben verslingerd aan 24, nu al seizoen 2. Die Jack Bauer is om op te eten

3 Reacties op “Goed nieuws over eten

  1. Haha. Ik heb ook wel wat met Jack Bauer. En 24. Heerlijke serie!

  2. Goodmorning Cisca. alles wel? En jij hebt gewoon de kans om Jack tegen het lijf te lopen. En Brad. En Bruce. Oeh, de melkboer mag wel uitkijken haha!

  3. Viggo he.
    Daar ben ik op. Ik zoek hem al tijden. Schreef hem zelfs al een liefdesbrief. Maar hij reageert maar niet…

Geef een reactie

