Bathroom make-over

Toen ik drie, vier jaar geleden dit appartement kocht, moest ik ook beslissen over de tegels in de badkamer. Ik wilde geen dure tegels in obscene felle kleuren. Nou ja, eigenlijk wilde ik dat wèl, maar ooit gaan we dit huis weer verkopen en dan komt onherroepelijk het moment dat de tot dan toe zeer enthousiaste aspirant-koper de badkamerdeur open doet en gillend de voordeur uitrent. Dàt wilde ik dus voorkomen.

Ik koos voor mooie stroeve antracietkleurige vierkante vloertegels, parelgrijze tegels aan de muur, onderbroken door een smal streepje metallic antraciet getrommeld. Wat ik daar precies verder mee moest qua inrichting wist ik niet maar zo wilde ik het toen. Ik koos felgekleurde turquoise handdoeken die door mijn fijngevoelige wastechnieken inmiddels richting babyblauw gaan. En ik wist nog steeds niet wat ik met dat antracietkleurige streepje op de muur moest.

HanddoekTot twee weken geleden de Home collectie van H&M online kwam. En daar waren ze. Streepjes in mijn favoriete kleuren. Megagrote handdoeken en een lekker zachte badmat die je niet kan plattrappen.

En opeens komt alles samen en is mijn badkamer veranderd in een spa (niet in het minst door mijn Bliss producten, maar daar had ik u al eerder mee verveeld). Ik ga zo nog maar even douchen. Lalalalaaaaa…

3 Reacties op “Bathroom make-over

  1. Mmm, misschien moet ik dan, en de Bliss producten, en de badhanddoeken kopen. Want dat wil ik ook wel. Zo’n spa badkamer.

  2. Zeker. En een regendouche laten monteren. En de melkboer een cursus massage laten doen. Dan komt het helemaal goed.

  3. Leuk he, die H&M home dingen. Ga ik ook nog even shoppen!

Geef een reactie

