Rupsje

Rupsje En had u trouwens gezien dat Gogle vandaag Rupsje Nooitgedacht als logo eeft. Echt tè cute!

5 Reacties op “Rupsje

  1. Nee niet gezien en ik zie het ook niet als ik ergens op google! Huh?

  2. Ik zag het ja, leuk he. Geweldig boek is het.

  3. Geweldig! Gaaf hoe Google altijd op dat soort zaken inspringt.

  4. Laat ik nou denken dat het Rupsje Nooit Genoeg was….

  5. @ Jet: haha, ja dat klopt. Zo heet hij ook bedenk ik me nu. Tsss… Fijn trouwens dat je er weer bent.

Geef een reactie

