Mac ontploft!

Dsc_7771Blinde paniek net hier in huis. Tussen mijn Mac en de tafel was ineens een centimeter ruimte ontstaan. Ik duwde en morrelde eens maar dat werkte niet echt. Dan maar de batterij eruit. En welja, hij was ontploft! Quelle drama.

Ik was al haast bang dat ik niet meer kon bloggen totdat ik koelbloedig bedacht dat dat ook kan met het stekkertje erin. Vrijdag maar even naar de Apple winkel.

Een Reactie op “Mac ontploft!

  1. Oh, jij ook al? Maggie van Nicoleke is ook al ziek!

Geef een reactie

