Ghost

Dsc_7432_2Dit is raar. Ik ben mijn camera aan het leegmaken en uploaden in iPhoto en ik vind deze foto van Joep. Het is net of hij een geest is, maar de foto is twee dagen voordat hij dood ging genomen. Maar ik vind hem net pas.

Heel weird. Maar ook wel fijn. Want nu is het net alsof hij er nog is, alleen dan als spookje. Of heb ik gewoon teveel rare boeken gelezen?

4 Reacties op “Ghost

  1. Ha, wat bijzonder. Ik vind het wel iets hebben.

  2. Dat is inderdaad heel apart! Vooral omdat je schrijft dat hij twee dagen later doodging… In gedachten hoor ik het melodietje van de serie Twilight: tudududu, tudududu…..

  3. Wat een aparte foto!

  4. Jeetje, da’s wel heel apart. Ik vind het een mooie foto.

Geef een reactie

