Bijna echtscheiding

Gisteren had ik toch bijna een echtelijke ruzie veroorzaakt. We hadden namelijk asperges gegeten. Mooi opgemaakte borden en oeh wat was het lekker. Mijn moeder (want die at bij ons) kon niet alles op en schoof ons vier asperges toe. En toen zei hij: Neem jij maar." Dus dat deed ik. Maar! Ik had alleen nog trek in de kopjes. Met een snede van mijn mes had ik asperges onthoofd en in twee happen waren ze opgeslokt. Tja, moet je maar niet "neem jij maar" zeggen. Dus. En dat vond hij zonde.

Na vijf minuten gaf hij het proberen-boos-te-kijken maar op. Want dat kan hij toch niet. Boos worden op mij.

2 Reacties op “Bijna echtscheiding

  1. Ha. Dat is mooi zijn eigen schuld. Vind ik ook.

    Maar een echtscheiding alleen hierom gaat wat ver hoor. Op zijn minst had je dan ook alle kopjes van te voren eraf moeten eten. En ze daarna gewoon op het bord leggen. En doen alsof je neus bloed. Dat zou ik wel echtscheiding waardig vinden.

  2. @ Cisca: hahaha, lekker bij de advocaat met een vol aspergebuikje!

Geef een reactie

