Ook uit

Twintig jaar geleden werkte mijn moeder in een exclusieve damesmodezaak in de chique Beethovenstraat in Amsterdam. Aan de overkant huurde Patricia Paay een appartementje. Op een dag had ze een spannend bericht. "Weet je wie ik vandaag bij Patricia Paay naar binnen zag gaan?" Het ging om Adam Curry, toen nog presentator van Countdown en voormalig DJ van mijn geliefde radioshow Curry & Van Inkel. De daarop volgende weken hield ze, verscholen achter de etalagepoppen, de voordeur van Patricia nauwlettend in het oog. Bijna iedere dag had ze wel een scoop. "Hij heeft een rode Porsche", "Hij kwam haar vanmorgen ophalen", "Ze stonden op het balkon te zoenen". Wij smulden van die berichten en mijn god wat hadden we rijk kunnen worden als we al die informatie aan Henk van der Meijden verkocht hadden.

Yolante_2 Anyway, vandaag las ik in de krant dat het sprookje over is. Het verbaast me nog dat het zolang geduurd heeft. Anyway, laten we hopen dat de Telegraaf morgenochtend niet een foto van La Paay in haar ondergoed over de lengte van de voorpagine publiceert…

2 Reacties op “Ook uit

  1. Ja, ik las het zojuist op een andere blog van Adam en Patricia. Die Adam heeft het gedaan met Mickey Hoogendijk of zoiets. Tja …

    Vind het trouwens wel heel erg fout dat die beelden van die beveiligingscamera ‘zomaar’ de wereld in komen. Dat zou toch niet moeten mogen. Toch?

  2. Echt…ik smul. Jan en Yolanthe, Adam en Patries, en dan zien hoe de Nederlandse pers er op duikt en hoe twitteraars gelijk de roddel versprijden dat de eerste break up een hoax is….damn dit is entertainment (al is het natuurlijk retesneu voor Patricia en hun dochter).

Geef een reactie

