Geheimpje

Je hebt natuurlijk het terras bij restaurant As, wat een beetje een Zuid Franse sfeer heeft. Maar geen water. En je hebt natuurlijk het terras van Blijburg, wat zand heeft en heel veel water en stoere kite surfers maar ook heel veel wind (vandaar de kite surfers, dûh…) en natuurlijk het terras bij Kaap Kot met veel water en zon. Maar vandaag zat ik op een nieuw terras, vlak bij het werk en ook vlak bij de snelweg maar met zukke lekkere lounge muziek en fijne wijn en hapjes en je kan er ook nog zwemmen. En eigenlijk wil ik het natuurlijk niet verklappen want binnen de kortste keren zit u met z’n allen op mijn terras en is er voor mij alleen nog een staanplaatsje aan de bar, maar goed. Zo vaak is het ook weer niet mooi weer.

Dus mocht u, en alsjeblieft niet verder vertellen dan, eens in de buurt van de Amsterdamse Zuidas zijn en het is van dat prachtige weer als vandaag, neem dan eens vanaf de Amstelveenseweg de afslag voor het ING gebouw. En dan de bordjes Het Bosch volgen. En nee, niet bij het restaurant naar binnen gaan, maar langs de bosjes sluipen tot aan het einde van de steiger. En daar dan heerlijk neerploffen. Had ik al gemeld dat je daar een prachtige zonsondergang kan zien?

Geef een reactie

