Drie stipjes

Interessante vraag: weet iemand wat drie van die getattoeëerde stipjes op je hand betekenen? Vroeger zag je dat heel vaak, in mijn beleving vooral bij Indische mensen en ongure types en dan vooral bij mannen. Ik vind het altijd een beetje duister, ik dacht dat het met de gevangenis ofzo te maken had, dat je in de bak hebt gezeten.

En op de een of andere manier voel ik altijd een drempel om het te vragen aan mensen die daarmee rond lopen. Alsof het iets is wat met een sekte of een "gang" (waaaaahhhh!) te maken heeft en je gewoon even neergeknald wordt als je het vraagt. En ik vind het helemaal verdacht dat ik dus geen enkel plaatje kan vinden op Google Afbeeldingen. Hmmm… (ik ben een sucker voor complotten, dat begrijpt u inmiddels wel).

Even googlen resulteerde in de volgende mogelijkheden:
Fuck the police, justice and law (zie je wel!)
Hoop geloof en liefde (ongeloofwaardig)
Vervelen met een kroontjespen op school (maar hé, hoe lang is het al niet geleden dat mensen met kroontjespennen schreven en is daarom het schoolsysteem overgestapt op balpennen?).

Laat u horen!

10 Reacties op “Drie stipjes

  1. Ik heb geen idee. Aan mij heb je dus gewoon niets! Sorry.

  2. Volgens mij is het hoop geloof en liefde..

  3. Ik heb die vraag een keer gemaild naar een tattoo artist nadat ik een Engelsman had ontmoet met zo’n tattoo, tattoo Bob in R’dam geloof ik. Hij gaf me een onbevredigend antwoord (dat het niets betekende of dat het van alles kon betekenen, weet het niet meer). Maar lees nu in de link van Louise dat het idd verschillende betekenissen heeft. Interessant!

  4. Nou, dat heb ik me dus ook altijd afgevraagd….. Kweet het dus ook niet.

  5. bende, gevangenis. dacht ik. weet het niet helemaal zeker maar wel zo goed als.

  6. Hehe, even bijlezen hoor.
    En joehoe, ik kan weer reageren, leuk!

    Alleen hierover heb ik dan weer niets te melden.
    Helemaal niets. Nada. Nothing.
    Dus. Ja. Ik weet het niet. En lees het artikeltje van Louise.

  7. Geen idee. Ik kan je wel vertellen wat 56 sterretjes op je gezicht betekenen. 🙂

  8. Ik heb deze stippen op mijn hand en dit heeft de volgende betekenissen:
    Ma vida Loca oftewel het gekke leven en haat tegen de politie.
    Aju

  9. Meerdere betekenissen ik heb ze ook voor mij betkent het kloote met een pen

Geef een reactie

