De waarheid over Jan Smit

Vanmiddag ga ik naar de kapper. In Edam. Dus bijna in het hol van de leeuw. En om het gebruikelijke kapperspraatje over het weer te vermijden zal ik, via slinkse omwegen, het gesprek eens brengen op Jan Smit.

Blijft u gekleeft aan dit web-log (oeh, dit is toch wel the cliffhanger of cliffhangers…)!

3 Reacties op “De waarheid over Jan Smit

  1. Ik wacht…… 🙂

  2. @ Kimberly; En wie heeft er weer niets te doen behalve op dit weblog kijken? 🙂

  3. Poeh, ik heb toevallig wel een baan ja !
    Niet dat ik al begonnen ben, maar toch 😉
    Maar goed, nou weet ik nog niets !

Geef een reactie

