Na na nanaa na!

Niet dat ik u jaloers wil maken hoor, maar over vijf, 5, V, cinco dagen heb ik vakantie. Yay! En voor de achterblijvers, die het fort moeten verdedigen, zeg maar, heb ik een fijne leestip.

Roeping_2"De Roeping" van Inger Ash Wolfe.
Eersteklas pageturner.
Vier sterren in de Detective & Thriller gids van Vrij Nederland.
Driehonderdeenenvijftig bladzijden op het puntje van je stoel.
En geen goed idee als inslaapvalbedliteratuur

2 Reacties op “Na na nanaa na!

  1. Is het een beetje a la Stieg Larsson denk je?

  2. Ik heb hem van de week gelezen, en ik vond hem spannend.. Maaaaar, ik vond ‘Hartslag’ van Tess Gerritsen veeeel spannender!

Geef een reactie

