Hela hola het is herfst

Sjaals wassen, laarzen poetsen, panty’s kopen, erwtensoep maken… Ik loop nu al hopeloos achter met mijn gebruikelijke begin-van-de-herfst bezigheden. Ik ben gewoon overrompeld door het weer. En stiekem hoop ik dat dit gewoon eigenlijk een nazomerdipje is en dat er straks een heerlijk lange Indian Summer losbarst. Met prettige temperaturen van rond de 22 graden. En een zwoele wind die ’s avonds een beetje chilly aanvoelt.

Want kom op zeg! Het is begin september. Psychisch ben ik er nog lang niet aan toe om dik ingepakt de deur uit te stappen om paddestoelen te gaan zoeken. De zomerwarmte hangt nog in mijn huis. Ik loop thuis nog steeds op slippers for god’s sake! Ik wil nog lekker mango’s eten, geen mandarijnen!

Dus, hee, daarboven? Doe es normaal met dat weer?

Geef een reactie

