Zuivere koffie

Zuiver_2 Omdat het zowat herfst leek.
Omdat het op het werk godvergeten druk is zo in m’n eentje.
Omdat ik iedere avond rond tien uur voor dood in mijn mandje lig.
Omdat Erwin de hele week in weer en wind buiten heeft gestaan.

Nog meer redenen nodig? Ik schud ze zo uit mijn mouw, no problemo. Dus had ik afgelopen zaterdag voor ons tweeen een plekje gereserveerd bij Spa Zuiver in het Amsterdamse Bos. En een massage voor hem en een hammam voor mij. Het enige "nadeel" van zo’n spa in de buurt is natuurlijk dat je bekenden tegen kan komen. Die jij nog nooit in hun blote kont heb gezien en waarvan je ook niet zeker weet of jij wel wilt dat ze jou in je blote kont zien. Enfin, het was de buurvrouw maar.

4 Reacties op “Zuivere koffie

  1. Las erover, lijkt me leuk! Ben sowieso dol op Adamse bos.

    Off topic: zit vanaf morgen voor twee weken bij jouw bedrijf. Maar dan in Londen.

  2. Hallooooo ik mag ( via Cisca) een cadeautje naar jou sturen…mail je me even je gegevens? tedaldi@gmx.ch
    Groetjes, Ellen

  3. He ja hoor. Dat gebeurde mij ook ooit. Een collega tegenkomen in de sauna. Daar zit je inderdaad echt niet op te wachten…

  4. @ Cisca: haha, sooooo embarrassing. Had je je handdoekje wel om?

Geef een reactie

