Echt heel heel heel trots

Imm016_21a_3Als mensen naar onze vakantie vragen meld ik altijd tussen neus en lippen door dat mijn boys even hun PADI gehaald hebben. En dat het best bijzonder is dat Levi hem ook gehaald heeft terwijl hij nog maar elf jaar is. Heel casual vertel ik dat allemaal. Terwijl ik ondertussen uit mijn jurkje barst van trots. Dus vandaar, een fotootje uit de onderwatercamera. En ja, de kwaliteit kon beter maar ik had helaas geen onderwaterjas voor de Nikon. Maar dat is wellicht een mooi cadeau voor de volgende drie verjaardagen…

Geef een reactie

