Disrespectful

Op de crosstrainer ben ik er dol op. Ik ga sneller, word niet moe, ik kan for ever and ever doorgaan. "Sexy bitch" van David Guetta en Akon. Op de crosstrainer heb ik geen benul van teksten, ik stamp door op de beat en de beat is het enige dat telt.

Maar laatst in de auto kwam het liedje weer voorbij. En in de auto kan ik prima luisteren. Want wij vrouwen kunnen multitasken he, autorijden en luisteren gaat prima, hell, ik zou zelfs kunnen inparkeren en luisteren tegelijk! (OK, nu ga ik te ver.)

Dus ik luister en hoor "She’s nothing like the girl you’ve ever seen before…". Wow, da’s vrouwvriendelijk voor zo’n badd ass nigga rapper. En dan volgt: "Nothing you can compare to your neighbourhood whore…" Huh? Gevolgd door "I’m trying to find the words to describe this girl without being disrespectful."

Excuse me, maar wat begrijpt de beste man niet aan het woord disrespectful?

Geef een reactie

