De nieuwe schoenen van de keizer

Al zo lang ik Erwin ken heeft hij nog nooit "echte" schoenen gehad. Ja, All Stars (en oh wat staan die lekker onder jeans) maar geen s-c-h-o-e-n-e-n, zeg maar. Ergens in de schuur moeten volgens mij nog zijn trouwschoenen uit een vorig leven staan maar die zijn echt heel lelijk.

En omdat hij een vreselijk mooi overhemd heeft gekocht bij Abercrombie in New York, en hij laatst naar een begrafenis moest op All Stars (sorry Derck…) en we met kerst nogal chique uit eten gaan vond ik het tijd worden en loodste hem de Zwartjes in. Binnen tien minuten stonden we weer buiten. Met een paar, zoals de jongens zeiden, "James Bond" schoenen. Nu de helicopter nog.

Dsc_1282 Dsc_1284

Update 24 december: Erwin is bijzonder in zijn nopjes met alle complimenten, ladies! Quote:" Dat is voor het eerst dat ik hoor dat ik mooie schoenen heb. Normaal zeggen ze altijd "Wat ruik je lekker." Wat hij ook altijd doet maar dat konden jullie niet weten.

3 Reacties op “De nieuwe schoenen van de keizer

  1. Ze zijn sexy.
    Die van mij loopt ook heul veul op all stars. Maar heeft ook heul veul van die sexy schoenen. Maar hij is dan ook het modepoppetje hier in huis.

  2. @ Von: En hij kan nu noooooiiiiit meer zeuren dat ik dure schoenen koop. Ha!

  3. Ik vind ze mooi! Mijn oudste zoon heeft laatst ook echte schoenen gekocht. Het staat ‘m super.
    ‘Wel zakelijk man’ zei z’n vriend:-)

Geef een reactie

