Verpest

Dat wij de kids verpesten door ze met bepaalde gerechten te laten kennismaken, nou ja, dat hoort bij de opvoeding zeg maar.

Maar sinds vorig jaar december, sinds mijn verblijf in het New York Palace, blief ik mijn friet toch het liefst met geraspte truffel erop. En na ons diner gisteren bij De utrechtsedwarstafel kan ik eigenlijk geen andere aardappelpuree velen dan die gelardeerd met Zeeuwse oester. Oh, zalig zachte puree met van die zilte stukjes oesterflieber erdoor…

2 Reacties op “Verpest

  1. Ik zei vanavond nog dat ik wel weer eens oesters wilde eten..
    Maar oesterflieber klinkt dat toch weer niet echt heel lekker 😉

  2. Truffel over de friet, dat wil ik ook weleens proberen! Maar deze kinderhand is gelukkig nog snel gevuld: ik at gisteren friet met chicken salt bij een sportwedstrijd en dat waren de beste frieten die ik ooit at! Tot die truffel natuurlijk…

Geef een reactie

