Verbod op bloemen

Ik moet toegeven, na mijn ontdekking van de Tante Betsy jurken ben ik mezelf een beetje te buiten gegaan. Ik vond ze allemaal leuk en dat resulteerde in misschien wel 8 jurkjes. Bloemetjesjurkjes. En oh wat zijn ze leuk. Het eerste commentaar kreeg ik op het werk: "Goh, je hebt wel veel van die jurken, he?". Daarna mijn schoonmoeder via de Skype toen ik vroeg wat ze van mijn nieuwe jurk vond. "Maar die had je toch al?" Oei. En ook Erwin, toch dol op meisjes in jurkjes, vond het wel een beetje genoeg met de bloemen. Maar nu hebben ze er eentje met kringels in groen en paars en roze en oh oh oh wat is-ie leuk. Dus heb ik hem stiekem besteld. Want hee, kringels zijn geen bloemetjes hè.

Geef een reactie

