Broken wing -2

Vanmiddag, tussen het werk door, was ik even met ons mam naar het ziekenhuis. Het gipskorset zit akelig en wie weet kon daar wat aan gedaan worden. De aardige gipsmeneer ( nee, het was niet Dr Mc Dreamy, helaas) vertelde nog eens even wat er aan de hand was. Want eigenlijk wil mijn moeder een soort van pil die haar rug in een keer hersteld. Hatseflats, zeg maar. Maar dat kan niet. Het moet vanzelf weer helen. Door haar osteoporose heeft ze een ruggegraat die er ongeveer als een Brosreep uitziet en dat gaat nooit meer over. En het korset moet juist vervelend zitten want anders doet het zijn werk niet. De gipsmeneer drukte mams ook nog even op het hart dat fysiotherapie juist goed voor haar is en dat ze moet lopen. Ik kon hem wel zoenen. Want dat is precies wat ik haar steeds vertel, maar hé, ik ben geen dokter, nietwaar?

Geef een reactie

