Zeeuws meisje is er niets bij

Zo’n avondje alleen blijkt desastreus voor le portemonnaie… Aangestoken door vrienden die pochten dat ze voor slechts veertien (jawel) euro in een viersterren hotel gingen overnachten. En dat wil ik ook wel. Veel voor weinig hè, mijn Hollandse genen werken blijkbaar nog steeds prima.

Ik stapte op mijn virtual board en surfte naar hotelveiling.nl. Alwaar ik als een kind in een snoepwinkel in de rondte keek en mijn zinnen zette op een nachtje in een hotel op de Veluwe. Fijne lage prijs en de veiling was bijna afgelopen. Want ik ga natuurlijk niet de hele avond zitten kijken of ik overboden wordt. Lui mens dat ik ben. Even vijf eurootjes boven het laatste bod gaan zitten om de echte koopjesjagers af te schrikken en hopsakee. Voor vijfendertig euro gaan wij fijn een weekendje naar de Veluwe. En we mogen ook nog zelf weten wanneer.

Wat een nuttige avond.

Geef een reactie

