Het WK volgens Hélène: voetbal is emotie

Wat is een WK zonder analyses? Laat ik dus eens kritisch kijken naar mijn voorspellingen van de afgelopen dagen. Alle teams hebben nu gespeeld.

Van de veertien wedstrijden had ik er negen goed gegokt. Niet slecht. Conclusie: het voorspellen van voetbal heeft dus blijkbaar niets te maken met wedstrijdervaring, voorheen behaalde resultaten en kwaliteit van de spelers. Emotie en positieve associatie zijn de key woorden geworden. Ik moet mij maar eens voor een poule-tje of wat gaan inschrijven dacht ik zo.

Een Reactie op “Het WK volgens Hélène: voetbal is emotie

  1. Pingback: Het WK volgens Hélène: Hup IKEA! | Hélène's WWWorld

Geef een reactie

