Het WK volgens Hélène: Your votes please…

Argentinie – Zuid Korea
Griekenland – Nigeria
Frankrijk – Mexico

Tango tegen noodles? Mijn hart gaat uit naar de Zuid Koreanen met hun doorgesneden land. Maar Maxima komt uit Argentinie. En sinds "de traan" kan ze niet meer stuk. Argentinie dus.

Crisis en Nigeria: daar kom ik mooi vanaf. Nigeria, want Afrikaans. Al vind ik op de een of andere manier Nigeria niet echt een symphatiek Afrikaans land. Maar dat geldt nu niet. Zelfs niet met de crisis in Griekenland.

De laatste wedstrijd is de moeilijkste. Want hoe moet ik kiezen?  Frankrijk is de camping van Ewald en Hanke, camembert, de prachtige kustweg tussen Deauville en Honfleur. Fijne Oud en Nieuws, barbecues aan de rivier, lekker wijn drinken en de Auchan.

En Mexico: da's het restaurant van Alex en Diane, salsa dansen met Victor, tequila, Margarita's, feesten tot diep in de nacht, inca's en olie in de golf. 

Mag ik vandaag een gelijkspel?

Geef een reactie

