Het WK volgens Hélène: De laatste uurtjes

De laatste uren van het WK 2010 tikken weg. En omdat ik heb gemerkt dat op warme dagen niemand mijn blog lees, durf ik het lot wel te tarten en een voorspellinkje weg te geven. 3-1. There, I said it.

Van Marwijk gaat zijn hele peleton aan spitsen in de wedstrijd gooien. Geen 3-4-4 maar 5-3-2 lijkt mij het beste speelsysteem voor vandaag. Want, we hebben niets te verliezen en rossen gewoon over die Spanjaarden heen. We worden eerste of tweede en dat is het. Worden we tweede dan is het jammer maar we zijn wel trots; we hebben immers de finale van het EK gehaald. Worden we eerste dan breekt een oranje orkaan los.

En om meteen maar even terug te kijken:
* de Gogo's van C1000 waren leuker dan de Beesies van AH. Marketing-technisch deed AH, zoals altijd, het veel en veel beter.
* Wesley is leuk, maar hij moet wel zijn mond houden
* Forlan is nog net iets leuker
* ondanks de jurkjes heb ik geen Bavaria gedronken
* ik heb nog nooit zoveel wedstrijden van een WK gezien
* dit was de eerste keer dat ik een voetbal pooltje gewonnen heb
* ik begrijp dat de Spanjaarden octopus Paul willen hebben
* en dat is mooi, want ik ben van plan een hoop inktvis te eten op vakantie

Geef een reactie

