E-reader crisis

Ik installeer me tevreden op mijn zonnebed aan het zwembad. Ik kijk nog even naar Shine on, draai me op mijn buik en pak mijn e-reader uit mijn tas. Klik, touch, hopla en lezen maar. Een half uurtje later word ik wakker, mijn hoofd half op mijn ebook. Mijn ebook is uit. Huh, ik had hem gisteravond toch opgeladen? Ik probeer hem aan te zetten maar het gaat niet. De zon brandt gruwwelijk en mijn book is kokend heet. Nee toch? Hij zal toch niet? Licht in paniek roep ik Erwin, want hee, hij is degene die ik roep als ik in nood ben.

De rest van de dag breng ik hevig ongerust door. Ik vervloek mezelf dat ik geen old-school leesmateriaal heb meegenomen en neem me voor om volgend jaar toch voor de zekerheid nog vijf "echte" boeken in mijn tas te stoppen.

's Avonds blijkt alle paniek voor niets. Ik had de psp oplader gebruikt en die kan blijkbaar niet zo goed samen met een e-book. Pfff…

Plaats een reactie