Leverancier van de sterren

Lees u eens dit fijne stukje van nu.nl, subcategorie Achterklap. Vooral de volgende passage vind ik erg leuk om te lezen:

Van 't Hek wil dan ook meer zelf doen in het leven. "Dus als mijn dochter nu verhuist, bel ik geen timmerman om haar bed te timmeren, nee, ik ga naar de Hubo, haal hout en ga zelf dat bed timmeren. Het slaapt voor een dochter veel lekkerder in een bed dat haar vader voor haar getimmerd heeft."

En waarom ik dat leuk vind? Omdat hij bij de Hubo te weinig hout had gehaald en de rest bij Erwin heeft gekocht

<<sluikreclame aan>> HOUT WEST, Borgerstraat 38 in Amsterdam <<sluikreclame uit>>

Geef een reactie

