Paulien Paulien, ik moet tot maart wachten om je te zien

Ik hoorde op het werk vandaag zo'n meisje blaten (ik noem geen namen natuurlijk). Zo'n studentikoos meisje wat dan "Okeeee…" zegt. En ik moest meteen even aan mijn kaarten voor de theatervoorstelling van Paulien Cornelisse denken. U kent haar wel, zij van dat boek (waarop u nu hard nadenkt en Okeeee… zegt). En ja, ik moest aan de kaarten denken. De kaarten ja. Want het beste mens is al volop aan het touren en gaat het hele land door maar goddorie, alles is uitverkocht. Of je moet achter een paal willen zitten. Natuurlijk waren er nog wel losse stoelen maar hee, ik ben een onverbeterlijke romantica hè, dus ik wil graag náást mijn liefje zitten en niet drie stoelen verderop. En ik ga dus niet het risico nemen dat ik stoelen moet proberen te ruilen met een iemand die dan "Neehee, ik had DEZE stoel gereserveerd" op geknepen toon uitblaast.

 Dus moet ik wachten tot maart. MAART! Het einde van haar tournee. Ondertussen heeft iedereen de voorstelling gezien en herhaalt iedereen haar grapjes en ik moet zuur meelachen want-ik-weet-niet-waar-het-over-gaat! AARGGHH.

Geef een reactie

